Проект "Інформація – запорука освіченості" (ціннісне ставлення до інформаційної культури) С І Ч Е Н Ь Мета: створювати умови
організаційного, методичного, психологічного
супроводження спілкування і діяльності учнів у віртуальних мережах,
формувати в учнів навички роботи в них і основи інформаційної культури,
включити дітей у позитивне спілкування і соціальнозначущу діяльність за
допомогою сучасних інформаційних технологій. Проект «Пізнай себе – і ти пізнаєш світ" (ціннісне ставлення до себе) Л Ю Т И Й Мета : виховання особистості, здатної творити
життя, гідне людини; гуманістичний погляд на виховання, що грунтується на
допомозі дітям знайти себе, розвивати свої здібності, самореалізувати свої
сили, осмислювати життєві явища разом з батьками. Проект "Мода змінна – цінності вічні" ( ціннісне ставлення до культури поведінки ) Б Е Р Е З Е Н Ь Мета: виховувати
культуру поведінки: культуру спілкування, зовнішності, мови, виховання учнів, формування духовно збагаченої дитини. Проект «Освіта – шлях до майбутньої професії» ( ціннісне ставлення до праці ) К В І Т Е Н Ь Мета: формувати бажання покращити рівень досягнень та
вихованості учнів, потребу в праці, виховувати почуття відповідальності,
вимогливості до себе, дисциплінованості, старанності, наполегливості; вчити
учнів планувати та раціонально організовувати свою навчальну та іншу діяльність. додається
Проект «У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі». (ціннісне ставлення до людей, сім’ї) Т Р А В Е Н Ь Мета : формування соціально активної особистості, зорієнтованої на громадянські, національні і загальнолюдські цінності; розкриття дітям місця кожного у світі, підведення до висновку про необхідність творити добро; забезпечення системного підходу до роботи з батьками. додається
|