Проект
"Інформація – запорука освіченості"
(ціннісне ставлення до інформаційної культури)
С І Ч Е Н Ь
Мета: створювати умови
організаційного, методичного, психологічного
супроводження спілкування і діяльності учнів у віртуальних мережах,
формувати в учнів навички роботи в них і основи інформаційної культури,
включити дітей у позитивне спілкування і соціальнозначущу діяльність за
допомогою сучасних інформаційних технологій.
Проект
«Пізнай себе – і ти пізнаєш світ"
(ціннісне ставлення до себе)
Л Ю Т И Й
Мета : виховання особистості, здатної творити
життя, гідне людини; гуманістичний погляд на виховання, що грунтується на
допомозі дітям знайти себе, розвивати свої здібності, самореалізувати свої
сили, осмислювати життєві явища разом з батьками.
Проект
"Мода змінна – цінності вічні"
( ціннісне ставлення до культури поведінки )
Б Е Р Е З Е Н Ь
Мета: виховувати
культуру поведінки: культуру спілкування, зовнішності, мови, виховання учнів, формування духовно збагаченої дитини.
Проект
«Освіта – шлях до майбутньої професії»
( ціннісне ставлення до праці )
К В І Т Е Н Ь
Мета: формувати бажання покращити рівень досягнень та
вихованості учнів, потребу в праці, виховувати почуття відповідальності,
вимогливості до себе, дисциплінованості, старанності, наполегливості; вчити
учнів планувати та раціонально організовувати свою навчальну та іншу діяльність. додається
Проект
«У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі».
(ціннісне ставлення до людей, сім’ї)
Т Р А В Е Н Ь
Мета : формування соціально активної особистості, зорієнтованої на громадянські, національні і загальнолюдські цінності; розкриття дітям місця кожного у світі, підведення до висновку про необхідність творити добро; забезпечення системного підходу до роботи з батьками. додається