Субота
27.04.2024
14:31
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Гоголівська загальноосвітня школа
    На допомогу вчителям

    Ведення класних журналів


    Інструкцією визначається порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів . Дія Інструкції поширюється на загальноосвітні навчальні заклади усіх типів та форм власності. Нею визначається порядок ведення класного журналу, загальні вимоги до ведення класного журналу. Класний журнал – це обов’язковий документ загальноосвітнього навчального закладу, в якому фіксуються результати навчальних досягнень учнів, відвідування ними занять, стан виконання навчальних програм . Зміст інструкції...

    Поради при підготовці до уроку


    Загальні вимоги до уроку
    • проведення уроку на основі сучасних наукових досягнень, передового педагогічного досвіду, закономірностей навчального процесу;
    • проведення уроку на основі методик гуманних дидактичних концепцій;
    • особистісна спрямованість, тобто забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, нахилів, здібностей та життєвих настанов;
    • оптимальне поєднання і системна реалізація на уроці дидактичних принципів;
    • встановлення міжпредметних зв'язків, які усвідомлюються учнями;
    • зв'язок із раніше засвоєними знаннями, навичками, уміннями, опора на досягнутий рівень розвитку учнів;
    • актуалізація, стимулювання й активізація розвитку всіх сфер особистості учня: мотиваційної, пізнавальної, емоційно-вольової, фізичної, моральної тощо;
    • логічність, вмотивованість і емоційність усіх етапів навчально-пізнавальної діяльності учнів;
    • ефективне застосування сучасних дидактичних засобів, особливо — комп'ютерних;
    • тісний зв'язок із життям, першою чергою — з особистим досвідом учня;
        формування практично необхідних знань, навичок, умінь, ефективної методики навчально-пізнавальної діяльності;


      Схема самоаналізу уроку


      Клас: ______________ Тема уроку: _________________ Тип уроку та його структура: __________
      1. Яке місце даного уроку в темі? Як цей урок пов'язаний з попереднім, як цей урок працює на подальші уроки?
      2. Коротка психолого-педагогічна характеристика класу. Які особливості учнів були враховані при плануванні уроку?
      3. Яка триєдина дидактична мета уроку (його повчальний, розвиваючий, виховний об'єкт), дати оцінку успішності в досягненні мети уроку.
      4. Відбір змісту, форм і методів навчання відповідно до мети уроку. Виділити головний етап і дати повний його аналіз, ґрунтуючись на результатах навчання на уроці. Яке поєднання методів навчання було вибране для пояснення нового матеріалу?
      5. Чи раціонально було розподілено час, відведений на всі етапи уроку? Чи логічні "зв'язки" між цими етапами? Показати, як інші етапи працювали на головний етап?
      6. Відбір дидактичних матеріалів, ТЗН, наочних посібників відповідно до цілей уроку.
      7. Як організований контроль засвоєння знань, умінь і навиків учнів? На яких етапах уроку? У яких формах і якими методами здійснювався? Як організовано регулювання і корекцію знань учнів?
      8. Психологічна атмосфера на уроці і спілкування вчителя і учнів.
      9. Як Ви оцінюєте результати уроку? Чи вдалося реалізувати всі поставлені завдання уроку? Якщо не вдалося, то чому?