Конкурсна
програма "Нумо, дівчата" Мета: Виховувати
глибокі почуття любові до традицій
українського народу, гордість за нашу
націю. Сприяти розвитку творчих здібностей
дітей, бажанню відродити нашу національну
культуру. Виховувати почуття колективізму,
дружелюбності. Обладнання: вислови
про хустку, про косу, малюнки. В е д у
ч и й 1. Доброго дня усім, хто зібрався в
цьому залі! В е д у ч и й 2. Доброго дня, шановні
гості, друзі, вчителі. Гарного настрою
бажаємо всім, теплих посмішок, радісних
облич, чудового настрою! В е д у ч и й 1. А найкращі вітання
учасникам конкурсу "Нумо, дівчата!" В е д у ч и й 2. У конкурсі беруть
участь дівчата 7 класу, капітан
_____________ та дівчата 6 класу, капітан
__________________ В е д у ч и й 1. Ви дівчатка, всі
красуні – Ми це давно знаєм. Щастя, успіхів, здоров'я Вам в житті бажаєм. В е д у ч и й 2. Сьогодні наші
дівчата продемонструють усі свої
таланти і вміння. За їх успіхами стежитиме
шановне журі – дівчата 8 класу, лічитиме
бали лічильна комісія
________________________________________________
_______________________________________________________________ а морально підтримуватимуть
наші глядачі. В е д у ч и й 1. Ми сподіваємося,
що змагання пройдуть у творчій атмосфері
з користю для всіх. Будьте уважними і
творчими. В е д у ч и й 2. Наших учасниць
чекають різні випробування. Якійсь
команді пощастить більше, іншій менше.
Але не треба сумувати в разі невдачі,
не личить схиляти голови втузі. А тепер
запрошуємо команди до І конкурсу. В е д у ч и й 1. Дорогі учасниці,
наш перший конкурс має назву "Привітання".
Ви повинні протягом 30 секунд розповісти
про себе, свої інтереси і захоплення,
про улюблене заняття. Виступ учасниць В е д у ч и й 2. Дякуємо учасницям
за привітання. Журі, оцініть, будь ласка,
команду 6 класу (назвати
бали), команду 7 класу
(назвати бали). В е д у ч и й 1. Українська дівчина
завжди славилася ліричністю душі,
чарівністю голосу, вмінням говорити,
співати, танцювати. А ще завжди ретельно
слідкувала за красою свого волосся.
Ромашкою і чебрецем, калиною та любистком
ополіскувала красуня свою пишну косу. В е д у ч и й 2. Вперше обрядово
заплітали косу дівчинці у 5 років. А на
вечорницях подруги вміли заплітати
волосся в чотири коси "колосочком"
і "барвіноч- ком". А парубки часто
складали враження про дівчину, оцінюючи
красу її зачіски. В е д у ч и й 1. Наш наступний
конкурс "Улюблена зачіска" Учасниці демонструють зачіски,
що зробили заздалегідь В е д у ч и й 2.
Журі, оцініть, будь ласка, ІІ конкурс. Команда 6
класу (називає бали) Команда 7
класу (називає бали) Лічильна
комісія оголошує кількість набраних
балів за І конкурс... В е д у ч и й 1. "Ой хустина,
хустинонька! Мережана, шита...". Так
говорить про хустку Тарас Шевченко у
своєму вірші "Хустина". Тож до вашої
уваги ІІІ конкурс, пов'язаний із хусткою.
Потрібно найоригінальніше і найшвидше
зав'язати хустку. Конкурс оцінюється 3
балами. Звучить музика В е д у ч и й 2. Журі, оцініть, будь
ласка ІІІ конкурс "Хто спритніший?" Команда 7 класу (назвати
бали) Команда 6 класу (назвати
бали) Лічильна комісія оголошує
кількість набраних балів за ІІ конкурс
та за два конкурси разом. В е д у ч и й 1. Українська сім'я
завжди славилась гостинністю. Дорогих
гостей частували смачними стравами.
Тому кожна дівчина вміла готувати велику
кількість страв і робила це охайно і
вправно. В е д у ч и й 2. Наш наступний
конкурс – "Кулінарний". Ваше
завдання: за назвою страви назвати
продукти, з яких вона приготована. Команда 7 класу: ВІНЕГРЕТ Команда 6 класу: БУТЕРБРОД Команда 7 класу: ОЛІВ'Є Команда 6 класу: ОМЛЕТ Команда 7 класу: КОТЛЕТИ Команда 6 класу: ПЕЛЬМЕНІ В е д у ч и й 1. Наші дівчата просто
молодці, обізнані у кулінарній справі.
І поки вони оговтаються, я пропоную
вболівальникам відгадати загадки про
квіти. 1. Стоїть на дорозі на одній нозі,
голова мала, а в ній – тьма. (Мак) 2. Сімсот соколят на подушці
сплять. (Соняшник) 3. Сонечко в траві зійшло, Усміхнулось, розцвіло, Потім стало біле-біле І за вітром полетіло. (Кульбаба) 4. У воді водяться, на воді
красуються, у воду дивляться. (Білі
лілії) В е д у ч и й 2. Дякуємо вболівальникам.
Продовжуємо конкурс. Журі , оцініть
ІV конкурс. Команда 6 класу (назвати
бали) Команда 7 класу (назвати
бали) Лічильна комісія, оголосіть
результат за три конкурси... В е д у ч и й 1. По всьому світу
лине слава про розум, мудрість дівчини.
Тому зараз саме час позмагатися капітанам
команд, які повинні швидко дати відповіді
на запитання. Конкурс має назву
"Інтелектуальний". За кожну правильну
відповідь – 3 бали. В е д у ч и й 2. Розпочинає капітан
команди 6 класу 1. Якою косою не можна косити?
(Дівочою) 7 кл. 1. Який вузол не можна
розв'язати? (Залізничний) 6 кл. 2. Яким буде сивий кінь, коли
його скупати? (Мокрий) 7 кл. 2. На якому дереві листя не
росте? (На сухому) 6 кл. 3. Чому собака гавкає? (Бо
говорити не вміє) 7 кл. 3. Яким гребінцем не розчешеш?
(Півнячим) 6 кл. 4. Чого ні в якому разі не
можна зробити ввечері? (Поснідати) 7 кл. 4. Який вогонь не пече?
(Намальований) 6 кл. 5. У чому не просвердлиш
дірку? (У воді, у повітрі) 7 кл. 5. Чому корова лягає? (Бо не
вміє сидіти) В е д у ч и й 1. Ось і закінчився
останній конкурс нашого змагання. Мине
багато років. Загубляться у вашій пам'яті
чимало людей, подій, зустрічей. Але ми
бажаємо кожній учасниці зберегти у
пам'яті спогади про сьогоднішній день. В е д у ч и й 2. Я думаю, що журі вже
може оцінити V конкурс, а лічильна комісія
оголосити результати за ІV конкурс.
Отже, слово журі, оцінки за V конкурс
"Інтелектуальний". Команда 7 класу (назвати
бали) Команда 6 класу (назвати
бали) Слово лічильній комісії. В е д у ч и й 1. Сьогоднішній конкурс
"Нумо, дівчата!" став святом вашої
краси і розуму, вашої вправності і
неповторності. Нехай мамині і бабусині
поради стануть для вас орієнтиром у
житті, допоможуть стати справжніми
господинями. В е д у ч и й 2. Поки журі буде
радитись і визначати команду-переможця
ми пропонуємо вашій увазі музичну
паузу... В е д у ч и й 1. Слово має журі. Команда 7 класу набрала... Команда 6 класу набрала... Отже, переможцем конкурсу "Нумо,
дівчата!" стала команда ... Нагородження учасників
|